مهاجرت به قبرس شمالی (اقامت و تابعیت قبرس شمالی)
تاریخ : جمعه 11 اسفند 1402
نویسنده : javid


در این صفحه به بررسی شرایط مهاجرت به قبرس، شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس و همچنین هزینه اقامت قبرس و کلیه موارد مربوطه از صفر تا صد خواهیم پرداخت. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و روش ها و روش های مهاجرت به قبرس عبارتند از:


اخذ اقامتگاه با خرید خانه

مهاجرتی که کسب و کار ایجاد می کند

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

دریافت ویزای پیشنهاد شغلی

او برای خرید ملک به قبرس مهاجرت کرد

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک منطقی ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. پروژه های مختلفی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار مناسب وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که مصالح ساختمانی خانه را خودتان انتخاب کنید و با اقساط بلند مدت بدون بهره تا 84 ماه پرداخت کنید.

انواع املاک از واحدهای استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق لوکس با حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای است که یکی از نکات برجسته آن است که بسیاری از افراد از کشورهای شمال اروپا و کشورهای روسی زبان مهاجرت می کنند. با خرید ملک در قبرس شمالی.

اصولا با خرید ملک، هزینه اقامت خود را پرداخت کرده و اقامت خانوادگی در قبرس را دریافت می کنید. علاوه بر این، شما سرمایه گذاری سودآوری انجام داده اید و با افزایش قیمت ملک که بین 10 تا 30 درصد در سال در مناطق مختلف قبرس متغیر است، می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود باشید. ضمناً با تبدیل ریال به پوند، ذینفع اصلی معامله بودید.

خرید، فروش و ثبت ملک در قبرس شمالی با پوند بریتانیا انجام می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما به ارز ارزشمند انگلیس است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار بوده و ثبت اسناد به لیر ترکیه می باشد. البته املاک قبرس در مقایسه با ترکیه مزایای بسیار دیگری نیز دارد که در جدول زیر به آنها می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید به دلار - ثبت اسناد به لیر، خرید - فروش - اجاره و ثبت اسناد به ارزش استرلینگ.

اجازه ندادن اموال به خارجی ها فروخته شود و به مردم ترکیه یا ادارات دولتی به نصف قیمت به لیر ترکیه به قیمت توافق شده توسط دولت فروخته شود. قیمت و هیچ محدودیتی برای تعداد معاملات یک ملک برای همه ملیت ها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای در حال جنگ مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. محدودیت های زیادی برای اسرائیل نیز اعمال شده است. ).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوزهای فروش چندگانه حتی برای املاک پیش خرید شده و ناتمام

بدون در نظر گرفتن قیمت فقط با مقادیر مشخص شده در ملک اقامت کنید (البته تعداد تخت ها باید متناسب با اعضای خانواده باشد)

اگر در هر جایی از قبرس به شکل ملک در یک منطقه مشخص شده زندگی می کنید، خارجی ها می توانند در آن زندگی کنند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به مناطق نظامی و امنیتی بدون اسناد و قرارداد به خارجی ها داده می شود، اما آنها این کار را نمی کنند. محل اقامت است. مسئله).

معمولاً شرایط پرداخت منعطفی وجود ندارد و تا زمانی که کل مبلغ را پرداخت نکنید نمی توانید برای اقامت اقدام کنید، می توانید برای مدت ده سال هزینه ملک را پرداخت کنید و حتی پس از تحویل زمین به پرداخت اقساطی ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از قیمت ملک، برای اقامت درخواست دهید (این درصد طبق قوانین جدید قبرس شمالی در سال 2024 بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک و مستغلات (به پوند) افزایش چندانی ندارد و افزایش قیمت مسکن (به پوند انگلیس) از 10 تا 30 درصد در سال متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات 5 درصد و فقط یک بار

خرید اعیان، خرید زمین و اشراف و سهم مساوی با شهروندان قبرس

کدام افراد با خرید ملک صاحب خانه می شوند؟

خریدار و زیر مجموعه ها

سهم هر مشتری شامل:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (برای او)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید جداگانه به پلیس مهاجرت (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال) مراجعه کنند.

• والدین خریدار

توجه داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید متناسب با تعداد افراد باشد. با توجه به تجربه ما در سرمایه گذاری و مسکن، توصیه ما خرید دو ملک خاص برای والدینی است که به دنبال مکانی برای اقامت هستند.

شما می توانید یک ملک جداگانه (حتی به صورت سوئیت استودیویی، یعنی واحد بدون اتاق خواب) برای اقامت دائم والدین خود خریداری کنید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق های خانه خود را افزایش دهید. برای شما به صرفه نیست.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در ملک زندگی کنند؟

اگر مجرد است (فقط 2 نفر) پس بمانید. به خاطر داشته باشید که بسیاری از افراد می توانند در یک رابطه دوست باشند، اما قوانین خانه گرفتن با قوانین روابط متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، تنها یک خانواده (مالک و جامعه فرعی) ممکن است در یک ملک زندگی کنند یا دو خواهر و برادر می توانند به طور مستقل زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی euromy ملک بخرند؟


همه افراد به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی املاک و مستغلات خریداری کنند. پس از ارائه پاسپورت معتبر کمتر از یک ماه از کشور مبدا توسط این افراد به پلیس، پلیس قبرس شمالی سوابق مجرمانه این افراد را از طریق اینترپل ردیابی می کند و در صورت نداشتن سابقه کیفری می توانند گذرنامه دریافت کنند. ثبت شده.

لازم به ذکر است که قوانین جدید قبرس شمالی از سال 2024 نیز محدودیت های زیادی را برای شهروندان اسرائیلی اعمال خواهد کرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

همه صاحبان املاک در قبرس شمالی می توانند برای اقامت درخواست دهند. این اقامت برای سه سال اول سالانه است. از سال سوم تا پنجم دو سال است. از سال پنجم به بعد در صورت داشتن شرایط زیر می توان اقامت دائم اعطا کرد:

• شما باید منابع مالی مسکن سالانه، دو و پنج ساله (در حال حاضر 20000 دلار برای ملک آماده خریداری شده و 15000 دلار برای ملک آماده در هر سال زندگی) فراهم کنید. شرط اقامت 5 ساله داشتن ملکی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک نکردن قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید به یک سفر کاری بروید و قصد اقامت دائم در قبرس را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اقامت دائم دریافت کنید.

• اعلام آدرس رسمی سکونت (قرارداد اجاره املاک پیش خرید شده و اثبات املاک خریداری شده).

• آزمایشات پزشکی برای تایید عدم وجود بیماری های عفونی.

• شناسنامه و مدارک ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیرمجموعه های مالک.

• گواهی ترخیص سابقه از کشور مبدا با تاریخ کمتر از یک ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مختلف بوده است، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کنید).

آیا پس از اخذ اقامت از طریق خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، محدودیتی وجود ندارد، اما لازم است فورا نوع ویزای خود را (از ویزای مالک ملک به ویزای کاری) تغییر دهید. از آنجایی که وزارت کار قبرس شمالی نسبت به کار بدون بیمه بسیار حساس است و اگر نوع ویزای شما به دلیل بیمه تغییر نکرده باشد یا جریمه سنگینی خواهید داشت یا از کشور اخراج خواهید شد.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

• آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی در پایه دوم)

• کسب مهارت های لازم (مربوط به صنعت ساختمان یا صنعت گردشگری یا آموزش)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده ها چیست؟

استفاده از خدمات رایگان پزشکی در مراکز دولتی

آموزش رایگان در مدارس دولتی

تحصیل در دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که ادامه تحصیل زبان ترکی در دانشگاه را دارند).

یک حساب بانکی بین المللی باز کنید و کارت های مسترکارت و ویزا (کارت های اعتباری و کارت های نقدی) را با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه دریافت کنید.

امکان خرید اقساطی و وام بانکی

دریافت ویزای توریستی سایر کشورها مزایای زیادی دارد




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید